the place where you can find my digital collages and altered art

Tuesday, April 10, 2007

Super Slofjes

Vanmiddag kwam Elsa met haar moeder koffiedrinken en ik wil toch haar slofjes even laten zien hier! En zo zie ik elke dag wel iets waar ik vrolijk van word. En dat is wel nodig ook want mijn buurman is zo erg gevallen dat hij zijn rug gebroken heeft! Gelukkig kan hij zijn benen nog wel bewegen! We zijn er allemaal hier akelig van .

Baby Elsa came for a visit with her mam and look at her beautiful little new shoes !

8 comments:

  1. Aaaaah, wat een prachtige foto weer!

    Hier krijg ik gewoon spontaan lentekriebels van

    hihi groetjes...........

    ReplyDelete
  2. Wat een schattige slofjes en sokjes! Daar zal Elsa wel heel fier op zijn. Wat erg voor je buurman, hopelijk wordt hij weer snel de oude.

    ReplyDelete
  3. off topic : heb mn LO met je freebie add on shade of summer af =) ga m zo uploaden ! en dan rap naar bed hahaha ; )

    übersjatzige slofjes btw !!!

    ReplyDelete
  4. Wel mooi passend prentje bij huisje b... Dat is een nare val en zeer schrikken, voor iedereen in de omgeving. Het is goed behandelbaar bij orthopedie, vaak wel lange revalidatie.
    Verkoop vanmiddag maar een paar leuke jurkjes. Of praat je Fries met de mensen?

    ReplyDelete
  5. @ Marius> Ik heb wisselende werktijden . Deze week ga ik donderdagmorgen en vrijdagmiddag werken.En zeker praat ik Fries met de mensen maar dat hangt er vanaf waar ze vandaan komen. Ja en met buurman zal het wel even duren, 2 wervels gebroken en nog iets van splinters onder in zijn rug !

    ReplyDelete
  6. Wat een schattige slofjes en wat een naar verhaal van de buurman, kan me voorstellen dat je daar nogal ontdaan van bent!

    ReplyDelete
  7. wat snoeperig die lieve baby voetjes met die leuke slofjes!

    ReplyDelete