the place where you can find my digital collages and altered art

Saturday, July 01, 2006

Noa Noa



In m'n shop verkoop ik o.a. Noa Noa . Het is een kedingmerk met heel veel aandacht voor de gebruikte stoffen, de dessins en de labels. Het neigt een beetje naar vintage en ik ben er helemaal weg van! Helaas kan ik het zelf niet dragen (zie de post van 17 juni j.l.) :):) Alleen hun labels zijn al kunstwerkjes om nog maar niet te spreken van hun zijden stoffen!!

In my shop I sell a fashion label called Noa Noa. It's a littlebit vintage style. Their silk fabrics en labels are fabulous. I think its so beautiful. Unfortinately I can't wear it myself ( see my post back on 17 june) :)

1 comment:

  1. kun je het niet dragen wegens de maten te klein?
    Dat is pas een gat in de markt, leuke spullen in de trant van noa noa, in grote maten! Ik ben direct klant hoor, want mijn weegschaal draait nog iets verder door dan die van jou

    ReplyDelete