the place where you can find my digital collages and altered art

Tuesday, July 11, 2006

Humor...

Hoe verzinnen ze het:) Dit is de nieuwste aankoop van een vriendin. Zoiets zots. Geweldig vind ik dit soort gekkigheidjes! Het hele hondje, de schoentjes :) :) , het snuitje en natuurlijk de kleuren. Het is mijn idee van humor...Ik heb hem op een kussen gelegd voor de perfecte achtergrond!


Would you believe this ? :) It's my kind of humor... My girlfriend bought this lady dog and I put it on a pillow for perfect background! Did you see her stately shoes? :) :)

2 comments:

  1. Ja hij is leuk en het zou niet misstaan tussen m'n servies. Ik zou het zo kopen :) Zulk soort kitch spreekt mij erg aan ! t'Is meer de humor en de kleuren denk ik wat ik er zo prachtig aan vind!

    ReplyDelete
  2. meiske!
    gewoon even diagonaal gekeken naar je blog,tussen uitpakken en wassen door (pas terug van reis, zoals je vermoedde)Het ziet er fantastisch uit, net als die gekke hond, ook helemaal mijn ding hoor!Ik kom hier ASAP terug!!

    ReplyDelete