the place where you can find my digital collages and altered art

Thursday, January 24, 2008

Blits :)


Ik vind de kleur zo mooi en Willem vindt van niet . Maar ik moet er in rijden en hij niet :) Hij staat op Marktplaats en we hebben een bod gedaan van 1900 euro. De eigenaar wil 2200 euro dus da's net ietsje meer :) Dertien jaar oud en net ietsje steviger op de weg dan mijn oude Suzuki . Waaide laatst alweer bijna van de weg toen ik naar mijn werk reed , durf bijna geen eens meer wanneer het harder waait dan windkracht 7.

Vreselijke kleur zegt iedereen , daarin staat Willem niet alleen . Maar ik vind hem prachtig en misschien ga ik hem wel pimpen wanneer de koop doorgaat:)

I need an other car an I saw this one on the internet . My HB hates the color but I love it ! :)

Just the right car to pimp :):)

19 comments:

  1. Prima om jouw creativiteit op los te laten ;p Niks dan voordelen een opvallende kleur, handig om de wagen terug te vinden op een overvolle parking (spreek hier uiteraard uit ervaring :p)

    ReplyDelete
  2. Uh... Julia...????
    ´k Ben het wel een kléin beetje met Willem eens eigenlijk ;)

    ReplyDelete
  3. ik vind 'm geweldig ! de kleur ! en als je 'm gaat pimpen, wordt het helemaal gewèldig natuurlijk ! doen ! ga d'r voor ! mail de verkopers met deze link en ze zijn zó om joh ; )

    ReplyDelete
  4. VW Polo? Daar doe je geen verkeerde keus aan. De kleur zou ik zelf niet kiezen, maar het is wat je al zelf zegt..

    ReplyDelete
  5. erg leuk en die vraagt erom gepimpt te worden! ( ;

    ReplyDelete
  6. Ik vind em super, hou van apparte kleuren! Heb zelf een rode eend met gele hondenpootjes gehad dus pimpen meid en lekker genieten van alle bekijks!!

    Misschien mooie bloemen erop schilderen, zou ik doen :)

    ReplyDelete
  7. Ik vind de kleur geweldig! De kozijnen en 1 muur in mijn huis hebben dezelfde kleur. Mooi en lekker van genieten!

    ReplyDelete
  8. Gewoon kopen of met de wind mee rijden, keus is aan jou. Polo is wel een goed autootje

    ReplyDelete
  9. Begrijp niet wat er vreselijk is aan die kleur. Eindelijk eens wat anders dan dat saaie zilvergrijs of donkerblauw. Doen! Mijn zus heeft een gifgroene met grote bloemen op en iedereen - ook de kleinste kleuter van haar schooltje - weet altijd meteen dat zij het is.

    ReplyDelete
  10. Ik zag even, aukje said.
    Heb hier nog niets gezegd!
    Andere Aukje hier.
    Ik vind er hlemaal niets mis mee.
    En Willem, ach, als die er éénmaal staat!! Als die maar veilig rijdt.

    ReplyDelete
  11. Uhm.........ik ben het niet met Willem en heel veel andere eens hoor! Vind de kleur juist helemaal geweldig!!!!

    Ik zou graag mijn auto willen laten pimpen met die hele grote flower power bloemen erop.*zucht* dat lijkt me ook geweldig!

    Beter dan dat saaie grijs...hihi

    ReplyDelete
  12. Ik vind hem helemaal mooi, Julia. Vooral de gepipmpte versie :-) Enne....laten we eerlijk zijn, veilig is belangrijker dan kleur, toch? Met de stevige woei die we tegenwoordig haast dagelijks hebben, dan maar een kleur die niet iedereen mooi vind. Misschien moet je hem gewoon een plaatje ( met prijskaartje) van een nieuwe laten zien die wel de goede kleur heeft. Wedden dat 'ie deze ineens een stuk mooier vind :-)

    Fijne zondag, Fryske

    ReplyDelete
  13. Ik vind het een blits autootje, zelfs zonder dattie gepimpt is ;-) Geinig toch, beetje opvallende kleur !

    ReplyDelete
  14. Leuke auto hoor..en als je maar een veilig gevoel hebt in je auto..dat is het belangrijkste!

    ReplyDelete
  15. De gepimpte versie is helemaal geweldig!!! Heeft de verkoper al toegehapt??

    ReplyDelete
  16. Ik vind het een hele leuke auto hoor Julia, niks mis mee. Als ie maar veilig rijdt en jij er lekker mee kunt rondtuffen toch!! ;)

    ReplyDelete
  17. Gaaf kleurtje. lekker opvallend weten ze gelijk dat jij in de auto zit en zeker in een gepimpte versie dan val je op!!!

    ReplyDelete
  18. beter blits dan bluts!!:)

    ReplyDelete