the place where you can find my digital collages and altered art

Saturday, August 11, 2007

Pink

Begin jaren 80 was het erg " in" om bosjes bloemen te drogen en dan in je kamer op te hangen. Ik had 2 plafondbalken vol met verschillende bossen :) Nog steeds droog ik de roosjes wanneer ik de kans krijg. De roosjes op de foto's waren eigenlijk een beetje vies geel geworden maar ik heb de foto's bewerkt en zo kan ik toch een beetje toveren :)

I love to dry roses. On the pictures I made them pink but originally they are dirty yellow. Sometimes I use a little magic :)

5 comments:

  1. Ik moest spontaan denken aan Herman Van Veens: 'Als hij kon toveren,kwam alles voor elkaar.Als hij kon toveren, dan werd geen mens te zwaar en iedereen zong er.'

    ReplyDelete
  2. Haha ik zou graag mijn kilo's teveel weg toveren maar dat lukt me nou net niet :)

    ReplyDelete
  3. Bedankt voor je reactie op mijn site. Jouw site ziet er erg creatief uit.

    Ik moet erg lachen om je Spiderman plaatje. Dat ie dan later weg is, brood op de plank brengen, zeg maar.

    Ik ben leraar op een basisschool en heb eens zo´n Spidermannetje in de gymles gehad. Wat moederlief die ochtend bezielt heeft, weet ik nog steeds niet, maar het was een unieke manier om over de bok te gaan, dat kan ik je wel vertellen.

    ReplyDelete
  4. Toveren met PSP :-) gelukkig is het in real life wat moeilijker..

    ReplyDelete
  5. o ja *hihi* vroeger... ; )

    ReplyDelete