the place where you can find my digital collages and altered art

Monday, May 28, 2007

Dutch Dare 14#


Ben vandaag in een ijverige bui en een LO gemaakt voor de Dutch Dare14 #
Dit is de opdracht:Wat zou jij missen als je niet langer in Nederland zou wonen? Maak een project met dit thema en ik zou het helemaal leuk vinden als je hierbij verf kan gebruiken!!
Made this one for de Dutch Dare 14 #
This is the dare:What would you miss if you didn't live in The Netherlands (or YOUR country) anymore ? Create a project with this theme and it would be great to add some paint !

9 comments:

  1. Wat een mooie scrap heb je hiervan gemaakt Julia! En inderdaad vrienden & familie missen is niet leuk. Aan de andere kant... je krijgt er ook weer héél veel voor terug :)

    ReplyDelete
  2. Hoi! Wat een geweldig mooie en origineel gemaakte layout !

    ReplyDelete
  3. Juul, je hebt me weer op een idee gebracht. Ik heb m´n eerste DD ingestuurd :) Na 27 jaar in ´t grote buitenland *LOL*

    ReplyDelete
  4. wat een aparte LO is t gworden, heel mooi !
    en die van ellen is ook supermooi geworden hè !!!

    ReplyDelete
  5. Heel erg mooi en artistiek weer ;-)

    ReplyDelete
  6. Mooi gemaakt! Persoonlijk zou ik, (en wij gaan dan ook over drie jaar) makkelijk weg kunnen. Wil ik familie of vrienden zien, stap ik in de auto of vliegtuig..

    ReplyDelete
  7. Heel appart! Ik zou mijn ouders ook niet achter kunnen laten...

    ReplyDelete
  8. Mooi gedaan. Ik zou overigens moeite hebben mijn ouders achter te laten maar verder zou niets me hier kunnen houden...helaas wil mijn man niet met me mee ;-)

    ReplyDelete
  9. Neither can I. Ik kom gauw weer terug, - en ik houd wel van deze mooie ijverigheid.

    ReplyDelete