the place where you can find my digital collages and altered art

Friday, April 06, 2007

Dutch Dare 11 #

Voor de uitdaging van de Dutch Dares maakte ik deze layout. De opdracht is om een LO te maken naar aanleiding van een liedje dat herinneringen bij je boven brengt. Ik was nog een jong moedertje en we hadden een caravan aan een Fries meer. Wanneer we er dan door het friese landschap naar toe reden hadden we een cassette bandje met liedjes waarop deze song van Non Blondes. De volume knop ging omhoog en de kinderen genoten , schreeuwden om het hardst mee met de muziek en ik deed er niet voor onder. Willem bromde ook nog even mee :)
Jeetje nu zal ik hun site even linken en zie ik dat het een nederlands liedje moet zijn. Nou dan doe ik dus maar niet mee deze keer. Jammer dan :) Het is natuurlijk ook niet voor niets een DUTCH dare!


For the dare of the Dutch Dares I made this LO . The challenge is > Make a layout about a song that reminds you of something special. When the childeren were youngh we always camped near a frysian lake and in the car we played this song from Non Blondes. At FULL blast! O my,! Now I see it has to be a Dutch song ! Next time better :)

7 comments:

  1. hahaha miepie muts hoor direct aan de slag niet eerst ff goed kijken ; P

    dat nummer heb ik btw ook grijsgedraaid hihi lekker om mee te blèren idd =)

    ik zal eens kijken of ik nog wat freebie-paaseitjes kan ophangen op mn site ergens ; )

    ReplyDelete
  2. Doe je het nu opnieuw? Deze is wel mooi hoor, maar een met bijv. Rob de Nijs of Boudewijn de Groot of ... nee, ik weet zo gauw geen Ned. songtekst uit de tijd waar jij het over hebt, maar dat hoeft dus ook weer niet want ik heb even gekeken bij Duch Dares waar ook weer prachtige creaties staan.

    ReplyDelete
  3. Engels, Nederlands...whatever!
    Je layout is prachtig geworden :)
    Ik vind die diagonale tekst errug mooi zo samen met dat diagonale beeld rechtsonder.

    ReplyDelete
  4. Nou ja, je hebt er in ieder geval even een leuke lo aan over gehouden :-) Ik had een beetje begrepen dat het alleen papieren lo's mochten zijn, geen digitale maar dat is dus niet zo?

    Julia, een heel fijn paasweekend!

    ReplyDelete
  5. Nou ja, toch een hele mooie LO hoor ! LOL, dan komen wij hier thuis beter uit met deze uitdaging, bij ons zijn het alle CD's van Bert en Ernie hahahaha, hoewel, is geen herinnering, want ze komen nog steeds uit de kast als we op vakantie gaan ;-)

    ReplyDelete
  6. Jammer dat een engelse tekst niet mee mag doen, want het is een hele mooie LO geworden.
    Ik hou wel van die simple, sprekende LO's!

    Jij ook een fijne pasen!

    ReplyDelete
  7. Hmmmmmmmmm..
    Jammer, maar ontlokte me wel een glimlach.

    Fijne dagen nogmaals.

    ReplyDelete