the place where you can find my digital collages and altered art

Saturday, February 24, 2007

Verslagen...

Hele stukken vol met omgewaaide bomen zag ik vorige week in Duitsland. Ik vind het altijd zo'n triest gezicht. Zo'n boom doet jaren z'n best om een beetje te groeien , is hij eindelijk een grote boom geworden, komt er een storm en boem daar lig je dan met al je wortels bloot! Daar zou je toch moedeloos van worden als bos !


It always makes me sad to see a tree that lost his battle with the storm. This picture I made last weekend in Germany.

6 comments:

  1. Hé, wat een leuke layout.....volgens mij je nieuwe kit...toch? Leuke bandjes ook.
    Ja, jammer van de boom, maar da's de natuur hé?!

    ReplyDelete
  2. Gorgeous LO Julia anda fab photo :)

    ReplyDelete
  3. Zo verdeelt de natuur haar kracht? Maar het lijkt wel of hij bij zijn "knieën" is afgebroken Julia. Het gekke is, de foto staat scheef maar ik kijk toch recht in het bos. Print je deze prent op speciaal papier steeds uit en worden ze in een map bewaard?
    (Het is nog vroeg, maar het regent alsof het niet meer zal ophouden vandaag.) Goede zondag.

    ReplyDelete
  4. Toen wij door Duitsland reden vorige maand, hebben het zelfde waargenomen. De natuur heeft zo haar eigen manier..

    ReplyDelete
  5. Bij ons hielden we ons hart al vast, laat staan in Duitsland waar het veel erger heeft gestormt. Het Kuinrebos bij Lemmer....triest om te zien.

    Groetjes Fryske

    ReplyDelete
  6. > Marius . Het is inderdaad de bedoeling dat zulke LO's worden geprint . Ik doe dat echter nooit . Het gaat mij meer om het maken op zich !

    ReplyDelete