the place where you can find my digital collages and altered art

Thursday, January 04, 2007

Kapper....

Tegenwoordig ga ik met mijn dochter mee naar haar favoriete kapsalon ( nou ja , salon ) om mijn haar te laten knippen. Het is er van hippigheid slordig, snap je wat ik bedoel ? Maar mijn haar zit weer goed :) En daar gaat het maar om. Ze knippen ook niet gewoon , nee ze duiken met hun schaar verticaal in je haar! En o wonder en warempel , mijn kapsel { van het soort niks mee te beginnen } is nog nooit zo goed in model geweest als nu !


Nowadays I 'm going with my daughter to her favourite hairdresser. It's very hip place and my hair now is hip too :)


4 comments:

  1. Dus tegen die kapper kan geen shampo tegenop..

    ReplyDelete
  2. En waar is nu dan het eindresultaat van je kapsel?

    ReplyDelete
  3. je neemt blijkbaar overal je fototoestel mee!?
    En inderdaad waar blijft het bewijs van het 'goed zittend kapsel'?:))

    ReplyDelete
  4. Er moet natuurlijk wel iets te raden over blijven !:):) En Wim zag niet eens dat ik naar de kapper was geweest !! MANNEN !!!

    ReplyDelete