the place where you can find my digital collages and altered art

Thursday, December 21, 2006

Tagged !

Alweer getagged en voorlopig de laatste hoop ik :) :)
  • Francine zadelde mij er dit keer mee op.

    1. Egg Nog of Warme Chocolademelk?
    Warme chocolademelk met slagroom.
    2. Pakt de kerstman de kado’s in of zet hij ze gewoon onder de boom?
    Ingepakt onder de boom.
    3. Gekleurde of witte lichtjes in de boom?
    Wit, zeker wit! Ik ben gek op kleur maar niet voor lichtjes.
    4. Hang je Mistletoe op?
    Nee.
    5.Wanneer tuig je de boom op?
    Altijd te laat. Ik zie er altijd tegenop. Lampjes in de war .......pfffft
    6. Wat is je favoriete kersteten?
    Dat hebben we niet. Wanneer we met de familie eten maakt iedereen iets. Mijn schoonzusje bakt bv heerlijke hartige taarten.
    7. Wat is je leukste herinnering aan kerst toen je kind was?
    Mijn vader die de kaarsjes in de boom aanstak. Wij er met de neus bovenop en de emmer ernaast!
    8. Maak je kado’s open op kerstavond?
    Ja , als er tenminste iets voor mij bij is :)
    9. Hoe versier je de kerstboom?
    Rood en zilver dit jaar. Ik kom er altijd weer op terug, Met rieten hangertjes erbij.
    10. Sneeuw! Hou je ervan of haat je het?
    Heerlijk, er hangt dan een sfeer met niets te vergelijken !
    11. Kun je schaatsen?
    Altijd drama geweest!
    12. Herinner je je mooiste kado?
    Dat waren toch de dingetjes die de kinderen maakten toen ze klein waren.
    13. Wat is het belangrijkste met kerst voor jou?
    Wat het alle dagen van het jaar ook al is. In harmonie met elkaar.
    14. Wat zit er in het topje van jullie kerstboom?
    Er hangt nu een engeltje van riet in top
    15. Wat is je favoriete kersttraditie?
    Heb ik niet. Hou niet van vaste patronen op zulke dagen.
    16. Wat vind je leuker: krijgen of geven?
    Krijgen, want meestal geef ik. Zou leuk zijn als er voor mij ook eens iets onder de boom lag :)
    17. Wat is je favoriete dessert bij het kerstdiner?
    IJs........ met chocola!
    18. Wat is je favoriete kerstliedje?
    Stille Nacht.
    19. Kerstkransjes. Lekker of niet?
    Nou wat dacht je !???
    20. Wat is je favoriete kerstfilm?
    Home alone ! De kinderen waren er ook gek op ! Draait allemaal om een bepaalde sfeer die het bij me oproept.

    Nu is het de bedoeling dat ik ook weer een paar mensen ga taggen. Jantina en Ria : Zet hem op meiden !
  • 1 comment: