the place where you can find my digital collages and altered art

Sunday, October 29, 2006

Lachende hond...

Een boekje uit mijn boekenkast . Gekregen toen bijna 3 jaar geleden onze Noa bij ons kwam. Ik verbaas me hoe mensen op het idee komen om zo'n boekje te maken. Maar feit is dat je er wel vrolijk van wordt :) :). Ik heb mijn foto's nog eens nagekeken en warempel, ik vond een lachende Noa! Geschreven door Jenny Langbehn met foto's van Pat Doyle. Hier tip nr 91> HipHop. Spring op en neer! Op één voet! Op twee voeten! En nu allemaal!

Jaja en die hond maar lachen zeker!! :) :)




97 ways to let your dog laugh. And yes, I found a picture of our Noa : Laughing!!! :) :)

1 comment:

  1. waarom er precies 97 manieren zijn om een hond te doen lachen én geen honderd, blijft voor mij toch wel een vraagteken.
    Of heb je er ondertussen nog 3 extra gevonden?

    ReplyDelete