the place where you can find my digital collages and altered art

Monday, June 26, 2006

De zon brak door...

Vandaag heb ik iets meegemaakt wat je niet zo vaak meemaakt. Terwijl ik aan het werk was kwam de plaatselijke bloemist binnen met een PRACHTIG groot bos zonnebloemen. Denkend dat het voor de buren was vroeg ik hem: " links of rechts? ". Het is voor jou, zei hij toen en inderdaad , het was voor mij. Van Karin en haar dochtertje Naomi, die helemaal aan de andere kant van het land wonen en we hebben elkaar nog nooit in levende lijve gezien! We kennen elkaar alleen van DSD en hebben in een paar maanden een vriendschap opgebouwd. Ik had nooit gedacht dat zoiets kon via internet maar het is wel zo !!! De woorden op het kaartje bij de bloemen zijn zo lief dat ik er tranen van in de ogen kreeg. Karin en Naomi heel erg bedankt voor het bos vrolijkheid wat zomaar vanmiddag m'n winkel binnenviel. Mijn hele dag is er warm van geworden en het was zo'n grote verrassing. Ik had het nooit verwacht!!! Love you. Ik zal er vanavond een mooie layout mee maken!! :)


This beautiful bunch of sunflowers was delivered to me this afternoon! Completely unexpected and it colored my day with warmth !! I've got it from Karin en her daughter Naomi. She lives on the otherside of the country and we became good friends on DSD. The words on the giftcard are so sweet. I was really touched. Karin and Naomi, thank you so very much and I love you !!!

3 comments:

  1. Nou ik raak er voorlopig niet over uitgepraat!!! :) Love you too.

    ReplyDelete
  2. Dat randje zit er automatisch omheen ,kan me niet herinneren dat ik daarvoor wat ingesteld heb en bij mij kun je niet op de foto's klikken nee .Wilde jouw nog vragen hoe dat kwam !

    ReplyDelete
  3. jullie zijn toch allemaal lieve mensen hoor...soms denk ik dat er hier in belgie veel meer jaloezie is...

    ReplyDelete